onsdag 26 september 2012

Gamla vagnshjul!

Vi ska göra om vår skylt och har letat efter en vagn att ställa den på men inte hittat någon vi gillar. Så kom "fröken vi gör det själva" på att vi bygger podiet  och köper fyra hjul istället. Så nu får vi leta efter fyra vagnshjul istället, i trä eller ännu hellre i metall. Hittar vi inte det får vi väl göra dem också själva........ :-)



När jag letade efter bilder så fick jag se dem här.
 Vilken kul idè att använda som örtagård. 
Eller tänk er att ha olika sorters taklök mellan ekrarna.....
Jag får leta efter flera hjul känner jag. Jag har iallafall gott om tid på mig tills våren....



Idag börjar vår lagerrensning. 
Jag ska ut och fixa det sista med skyltar och så...

Ha en bra dag!

Eva


1 kommentar:

Marika sa...

Kan ni ha öppet till 22.00 på kvällarna tack så jag hinner
dit :-)