fredag 15 mars 2013

Dan före dan!

Imorgon öppnar vi Påskbutiken. Så här tidigt på året har vi aldrig öppnat något år tidigare, har jobbat sena kvällar/nätter hela veckan och jag kan känna i kroppen att jag inte helt återhämtat mig från den intensiva julen. Men samtidigt tycker jag att det är så förbaskat roligt att få jobba med detta och jag får ju vila lite igen efter påsken. Nu ska det framförallt bli kul att få träffa alla er besökare igen.
Idag har jag kvar bakningen, lite finlir här och där och så kommer Marie med betongsaker så hennes hörna ska vi hjälpas åt att skylta, ska bli kul att se vad hon har med sig...



Kolla så fina strutsfjädrar vi fått hem.


Pärlhönsens fjädrar är fantastiskt vackra, finns både ägg, påskrisfjädrar och kransar.



Äggskal i glasburk, det enkla är vackrast.

Ha en riktigt skön fredag hörni!

Kram
Eva

Inga kommentarer: