måndag 22 april 2013

Ny handtryckt linneserie!

En ny handtryckt linneserie har jag tillverkat. Det här riktigt grova linnet är en riktig favorit hos mig, vet inte om det syns ordentligt på bilderna hur grovt det är.Väldigt svårt att få tag på, vi har haft ett liknande tidigare men den utgick från grossisten och vi var länge utan men nu har jag hittat en ny grossist med väveri i Lettland som tillverkar det här underbara riktigt grova linnet.


Lyktor med glas invändigt och löpare.



Mindre dukar tryckta med siffror eller bokstäver. Även kuddar finns.


Vill du beställa duk med eget mått eller kanske handduk eller annat så går det också bra. De här går ju även ypperligt att skicka.

Jag har använt schabloner i zink när jag tryckt. Både linnet och schablonerna finns till försäljning i butiken om du hellre vill göra dukar själv.

Ha en bra dag!
Eva

Inga kommentarer: