onsdag 24 oktober 2012

Ny dag nya tag!

Igår hann jag en hel del jag legat vaken över på nätterna och oroat mig över hur jag ska hinna. Det är så skönt när man kan pricka av något i agendan och i natt kunde jag sova ostört. :)
Idag ska jag plocka mossa till hyllor, försöka göra klart i "tittskåpen", hänga ljuskronor över bord , börja på "köksavdelningen" och om jag hinner ska jag rensa i rabatten utanför. Fortfarande är det en del varor vi väntar på och om de kommer idag så ska det packas upp, prismärkas och hitta sin plats. Min snälla Pappa kommer och bygger klart staketet och vagnen.


Ett nästan färdigt bord.


En vägg har blivit randig.


Julugglor. 

Kram :)
Eva

2 kommentarer:

Marika sa...

Gud, vad du är intensivt duktig !! Du kommer hinna även om det inte känns så. Du måste ju :-) Kram M

Eva Ahlström sa...

Tack Marika! Nu börjar jag se slutet i tunneln... :)