lördag 9 mars 2013

En vecka till Påskbutiken!

Nästa lördag den 16 mars öppnar vi igen med Påskbutiken! Som vanligt hopar sig allt som ska göras när vi närmar oss öppning igen och jag sover dåligt på nätterna då jag vaknar och tänker på allt som ska fixas. Allt från etiketter, bakflaskor som ska fyllas, påsar som ska tryckas, bakning och inköp av bakingredienser o sånt, saker som är kvar att målas, köpa växter, annons som ska göras och mailas iväg, göra ordning utanför, varor som ännu inte kommit osv ja listan kan göras lång... men jag vet samtidigt att jag kommer ju hinna- det gör jag ju alltid på något sätt. :)

Framförallt ska det förstås bli så fantastiskt kul att träffa alla er besökare igen. 

Öppettiderna för Påskbutiken är:
lördag 16 mars 11-15
söndag 17 mars 11-15
onsdag 20 mars 14-18
torsdag 21 mars 14-18
fredag 22 mars 14-18
lördag 23 mars 11-15
söndag 24 mars 11-15
Lördag och söndagar har vi extra mycket hembakad påskfika!


Duniga kycklingar och vaktelägg...


Pärlhönsfjäderägg och pärlhönsfjädrar som jag köpt in väldigt många fler av då de tog slut alldeles för snabbt förra året...



Fjäderkransar i olika format...



Urblåsta gåsägg, det finns även hönsägg och vaktelägg.


Nu ska vi snart bänka oss framför mellofinalen även här.
Vi vuxna håller på Ralf, sonen på Tommy Körberg och gänget, och dottern på Anton.

Ha en skön kväll!

Kram
Eva

Inga kommentarer: