söndag 7 april 2013

Studiebesök!

Hej där!
Helgen har tillbringats i Stockholm. Pappa fick i present av mig och min bror en kväll på Wallmans salonger med tillhörande övernattning på hotell och självklart följde vi också med. :) 
Vi hade ett par timmar tillgodo innan kvällen, så jag passade på att studiebesöka  Oscar&Clothilde och Garbointeriör.  Två inredningsbutiker på Östermalm jag länge velat besöka. Båda var inspirerande på sitt sätt men Garbo är lite mer i min stil. Men oj vilka priser, får Hantverksgården att framstå som värsta lågpriskedjan -Vi har ju förmånen med nååågot billigare hyra också... :)



Glömde ta kort inne på Oscar&Clothilde men så här såg deras skyltfönster ut. 






Garbointeriör.







Nu ska jag börja ändra om till vår och sommarbutik och så ska ett gäng fårpallar börja tillverkas.
Bäst att sätta fart då...

Kram
Eva

Inga kommentarer: