onsdag 19 juni 2013

Hantverksgården!

 Min tanke är att mycket av det på Hantverksgården inte ska vara så lätt att hitta någon annanstans eller helst bara finnas hos oss. Vi köper mycket från Danmark, de är så duktiga på den lantliga, bondromantiska stilen jag är ute efter. Medvetet har vi inte köpt från de stora märkena, de finns på så många andra ställen, jag dras mer till de små leverantörerna.
 Sen har vi ju mycket handgjort som både jag och andra gjort och det kan jag med stolthet säga att det finns bara hos oss!
 Mina egen kollektion är ju grunden i Hantverksgården och mitt driv att få hålla på med formgivning och tillverkning är anledningen att jag drömde om och senare startade mitt företag. Inredning är ju min andra stora passion i livet. Så det var naturligt för mig att komplettera dessa två med varandra. Mycket jobb har det varit och mycket jobb är det, mycket mer än vad som syns utåt. Men att få arbeta med detta är värt allt!


Midsommarveckan har vi öppet onsdag och torsdag 14-18
Midsommarafton och Midsommardagen tar vi ledigt och butiken är stängd!

Kram
Eva

Inga kommentarer: