fredag 7 juni 2013

Frökenpresenter!

Nu närmar det sig skolavslutning med stormsteg. Alla barn längtar förväntansfullt till det oändligt långa sommarlovet. Minns själv känslan hur låååångt sommarlovet kändes när man hade det framför sig.
 Vi har frökenpresenter i olika prisgrupper och gör gärna fina paket i cellofan eller presentpapper- Ni väljer.
Jag har skrivit ut etiketter att sätta på paketen där det står "Bästa fröken" eller "glad sommar". 
Hjälper er gärna att sätta ihop ett fint arrangemang med ätbara saker eller kanske någon fin sommarväxt.

Små söta skålar från IB Laursen till tex salt, oliver eller annat  tillbehör. Även fin som tvålkopp eller att ha ringar i...

 Vispskålar, småskålar och servetter...

Grytlappar, kökshanddukar och stora bakskålar i keramik.



Tack alla som röstat på min mobilkatt och för era snälla ord. Den ligger för tillfället etta men det är en vecka kvar på tävlingen så det är väldigt spännande här!!! Här är länken till mitt bidrag: 
Man röstar genom att gilla tävlingsbilden. Du kan läsa mer om tävlingen i föregående inlägg!
Vinner jag bjuder jag ALLA besökare på tårta och kaffe på Hantverksgården nästa lördag!!!

Idag fredag har vi öppet 14-18 och imorgon lördag 11-15.
 Vädret verkar bli toppen och det finns fika och glass!

Kram
Eva

Inga kommentarer: